לוגו semrush
SEMRUSH Partner
לוגו facebook ads
Facebook Ads Partner
לוגו YOAST certified badge
YOAST SEO CERTIFIED
לוגו google partner
Google Ad Partner

קידום ממומן PPC

הלקוחות שלנו בישראל מקבלים מאיתנו את הגרסא הכי טובה שלנו

והתוצאות בהתאם

מיתוג העסק חדש

"התוצאות של INTERBUZZ מדברות בעד עצמן"

משרד קידום חדש

"הצמיחה שלנו בעסק אחרי 8 חודשים הייתה פנטסטית"

% 0 +
לידים חדשים באתר
% 0 +
נוכחות בביטויים תחרותיים
% 0 +
לידים חדשים באתר
% 0 +
צמיחה אורגנית בגוגל

בלי המון מילים מיותרות

ראשי מחלקות INTERBUZZ

מאיה - מנהלת תוכן וקישורים

מאיה אירנשטיין

מנהלת תוכן ומדית קישורים

"הפכה את האתר שלנו עניין מן השורה"

"חייבת לציין שלאורך כל התקופה אשר עבדתי מול מאיה ועדיי עובדת, אני נהנת מהשירות שלה, הדיוק שלה, הזריזות והמענה לכל בקשה ובעיקר השגעונות שלי "

גבריאל איש צוות

גבריאל בראשית

CEO - מנכ"ל שירותי דיגיטל INTERBUZZ

"המענה המיידי והשירות ראוי לכל הערכה"

"אחד האנשים חדורי מטרה שיש כיום בשוק הישראלי. אצל גבריאל הכל מתנהל בהילוך מהיר וקצב ההתקדמות בולט יתרה מכולם, נהנה לקבל שירות בכל חודש מחדש"

ארתור - מנהל פיתוח ומסחר

ארתור חזנסקי

מנהל פיתוח אתרי מסחר ECOMMERCE

"אחד האנשים הנחמדים והחכמים פגשתי"

"איש נחמד עם המון סבלנות ומעל הכל – ביצועיסט מדרגה ראשונה. גם שלפעמים הבקשות שלי היו מוגזמות מידי ארתור ידע לסדר את המחשבות שלי ולקחת החלטות נבונות"

מוכנים לצמיחה העסקית שלכם?

מחפשים שירותי דיגיטל שיזניק אתכם גבוהה?

לחץ על הכפתור למטה ותוכל להעבור לשיחת וואצאפ עם נציג

אחת הדרכים האפקטיביות והיעילות ביותר לקידום אתרי אינטרנט היא פרסום ממומן בגוגל. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר, והוא השער של רוב הגולשים לאינטרנט. מסיבה זו, אם האתר שלכם מקבל מיקום טוב בחיפוש בגוגל הדבר יגדיל את הטראפיק שלו, ופרסום ממומן בגוגל היא אחת הדרכים לעשות זאת.

 

פרסום ממומן בגוגל – תוצאות בזמן אמת

ישנם אפיקים רבים לפרסום ממומן בגוגל, ואם אתם מעוניינים להריץ קמפיין נרחב שיחולל שינוי משמעותי בטראפיק של האתר שלכם, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית לקידום אתרים כגון INTERBUZZ. במדריך זה נסביר על פרסום ממומן בגוגל, על יתרונותיו ועל האפשרויות העומדות בפניכם.

 

אז מה זה בדיוק פרסום ממומן בגוגל?

מדובר למעשה בפרסומות המופיעות בשאילתות חיפוש בנושאים רלוונטיים למודעות שלכם. מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לכם למשוך טראפיק של לקוחות פוטנציאלים באמצעות פרסום מודעות, כאשר הפרסום הממומן עובד לפי שיטת תשלום פר כניסה – אתם משלמים על המודעה לפי כמות האנשים שלחצו עליה ונכנסו. המשמעות היא שאתם משלמים לגוגל לפי תוצאות, מה שנותן לגוגל תמריץ להקפיץ את המודעות שלכם.

 

כיצד עובדת מערכת הפרסום של גוגל?

בדומה למערכות פרסום אחרות, מערכת הפרסום של גוגל עובדת כמו מכרז בין מפרסמים (שזה אתם ואחרים) כשהמוצר שעולה במכרז הוא מילות המפתח. כשגולשים מחפשים דבר מה בגוגל, גוגל בודקת מיהם המפרסמים שהגדירו מראש מילות מפתח שנמצאות בשאילתת החיפוש, והמפרסמים שמוכנים לשלם את הסכום הרב ביותר עבור הקלקה פוטנציאלית עשויים לקבל את המיקום הטוב ביותר בסדר הצגת המודעות.

 

מידת הרלוונטיות

פקטור נוסף המשפיע על סדר המודעות הוא מידת הרלוונטיות: ככל שמילות המפתח שהגדרתם דומות יותר לשאילתת החיפוש, כך המודעה שלכם רלוונטית יותר ועשויה להיות מוצגה במקום גבוה יותר בסדר המודעות.

 

יתרונות הפרסום הממומן בגוגל

קלות תפעול באופן יחסי

יחסית לאפיקי שיווק אחרים, פרסום בגוגל לא מצריך ידע טכני יוצא מן הכלל כדי להגיע לתוצאות. מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לכם בקלות לעקוב אחרי הקמפיין שלכם ולבדוק כמה כסף אתם משקיעים בכך וכמה טראפיק הפרסום מביא לאתר. כמובן, היעזרות בחברות לקידום אתרים כמו InterBuzz תאפשר לכם להשתפר עוד יותר ולחסוך בזמן ועלויות.

 

הגברת מודעות לעסק שלכם

גם אם גולש לא נכנס למודעה שלכם, עצם העובדה שמודעה של העסק שלכם הופיעה בראש רשימת החיפוש מקבעת את המודעות של העסק שלכם ואת הנראות שלו. הגברת המודעות היא פן פסיכולוגי נוסף בשיווק, שמסייע בהפיכת גולשים ללקוחות גם אם לא נכנסו בהתחלה למודעה שלכם.

 

גמישות

מערכת הפרסום בגוגל היא גמישה ומרובת אפשרויות. הגמישות הזו מאפשרת למשווקים להתאים את הפרסום בדיוק לצרכי העסק שלכם ולמצות את ההשקעה עד תום. הגמישות באה לידי ביטוי בהגדרת מילות מפתח, כך שתוכלו להגדיר מילות מפתח מדויקות או חלקיות; במיקוד קהל היעד, כך שתוכלו להתאים את הקהל שיראה את הפרסום שלכם לפי מין, גיל, אזור גאוגרפי ואף תחומי עניין ועוד.

 

שימוש בפלטפורמות נוספות של גוגל

כידוע, מלבד מנוע החיפוש לגוגל יש פלטפורמות גדולות נוספות כגון ג'ימייל, יוטיוב ועוד. בעזרת הפרסום הממומן בגוגל תוכלו לפרסם גם בפלטפורמות אלה.

 

רימרקטינג

פיצ'ר נהדר שגוגל מספקת במערכת הפרסום שלה הוא שיווק ללקוחות שכבר ביקרו באתר שלכם, מתוך הנחה שאם הם נכנסו כבר לאתר הם כנראה מתעניינים בתחום, ובסבירות גבוהה יותר יכנסו שוב וירכשו מהעסק. המערכת מאפשרת לכם לעקוב אחרי מי שנכנס לאתר שלכם ולהתאים את המודעות שיופיעו לו על בסיס הדף בו הוא ביקר.

 

AdRank – סלקטור המודעות של גוגל

AdRank הוא הפרמטר המכריע אם המודעה שלכם תוצג בשאילתת חיפוש מסוימת או לא. ככל שה-AdRank שלכם גבוה יותר, כך המודעה שלכם תוצג בפני יותר גולשים ותמשוך יותר טראפיק. ישנם שני פרמטרים שמשפיעים על ה-AdRank שלכם:

 

מחיר עבור הקלקה

כמה כסף אתם מוכנים לשלם עבור כל הקלקה. מטבע הדברים, ככל שאתם מוכנים לשלם יותר כסף עבור כל הקלקה הAdRank שלכם יהיה גבוה יותר והמודעה שלכם תנצח במכרז מודעות אחרות.

 

איכות המודעה

כמה המודעה שלכם רלוונטית עבור הגולשים, לפי שיעורי הקלקה, התאמת מילות חיפוש, איכות עמוד הנחיתה ועוד.

 

קידום ממומן PPC או קידום אורגני SEO

צריך להבין שלכל תהליך קידום יש את היתרונות והחסרונות שלו אבל אין זה אומר שצריך שאנו חייבים לבחור מבין השניים כשאפשר לנצל את היתרונות של שתי אסטרטגיות השיווק. קידום ממומן PPC הוא הזדמנות מצוינת להרחבת העסק בצורה מיידית.

 

תוצאות מידיות

היתרון הבולט ביותר שיש לקידום ממומן PPC הוא תוצאות מהירות. כמעט באופן מיידי ברגע שהקמפיין שלך עובר למצב של LIVE אפשר לראות תוצאות וגדילה בטראפיק של האתר, דבר שעלול לקחת חודשים במקרה של קידום אורגני SEO.

 

לבחור את קהל היעד שלך

בקידום ממומן PPC יש בידך אפשרות לבחור את קהל הלקוחות הפוטנציאלים שלך ולשדר אליו את הפרסום. חשוב לבחור בצורת הפרסום הנכונה כדי להגיע לקהל היעד הנכון שאתה מחפש לפי גיל, מיקום, תחומי עניין ועוד ובעזרת זה להגדיל את הסיכויים שלך במכירות בעסק.

 

לכל דבר יש מחיר

למרות כל היתרונות הרבים שיש לקידום ממומן PPC, שום דבר לא מגיע ללא מחיר. ברגע שמריצים קמפיין ממומן אתם למעשה משלמים על כל קליק שמוביל לאתר שלך. בניגוד לקידום אורגני SEO שהאסטרטגיה היא לטווח הארוך אך שמגיעים למטרה ניתן "לקטוף" פירות גם אם תפסיקו את ההשקעה הכספית באתר, לא להברה זמן אבל לפחות לחודשיים שלושה. בשביל שקידום ממומן יהיה מוצלח צריך להשקיע כסף ויש תחומים שמדובר בלא מעט כסף, אך ככל שהתקציב גדול יותר, כך הקמפיין יהיה מוצלח יותר.

 

ללא השקעה אין חשיפה

ברגע שאתם מחליטים לסיים עם הקידום הממומן אתם צריך להיות מוכן לכך שהזרימה לאתר תיגמר ולדעת אם כיצד להתכונן לזה ברמה הכלכלית. זה קל להיות "מכור" לקידום ממומן PPC אבל אסטרטגית הקידום הטובה ביותר היא ללא ספק היברידית.

סיכום

חברות לקידום אתרים כגון InterBuzz יסייעו למודעות שלכם לקבל AdRank גבוה וכך לכבוש את ראש סדר המודעות בשאילתות רלוונטיות לנישה שלכם.

ecommerce-online
בניית חנות וירטואלית

בעידן הדיגיטלי יותר ויותר עסקאות עוברות לאינטרנט, ובהתאמה בעלי עסקים מרחיבים את נתיבי המכירה שלהם לפלטפורמה זו. כמובן, מכירות פרונטליות וטלפוניות עוד מתקיימות ולא

קרא עוד »

מעונינים לעבור לבית העסק?

שירותי קידום אתרים בגוגל מנבחרת INTERBUZZ הבית לעסקים בישראל