לוגו semrush
SEMRUSH Partner
לוגו facebook ads
Facebook Ads Partner
לוגו YOAST certified badge
YOAST SEO CERTIFIED
לוגו google partner
Google Ad Partner

חנויות וירטואליות

הלקוחות שלנו בישראל מקבלים מאיתנו את הגרסא הכי טובה שלנו

והתוצאות בהתאם

מיתוג העסק חדש

"התוצאות של INTERBUZZ מדברות בעד עצמן"

משרד קידום חדש

"הצמיחה שלנו בעסק אחרי 8 חודשים הייתה פנטסטית"

% 0 +
לידים חדשים באתר
% 0 +
נוכחות בביטויים תחרותיים
% 0 +
לידים חדשים באתר
% 0 +
צמיחה אורגנית בגוגל

בלי המון מילים מיותרות

ראשי מחלקות INTERBUZZ

מאיה - מנהלת תוכן וקישורים

מאיה אירנשטיין

מנהלת תוכן ומדית קישורים

"הפכה את האתר שלנו עניין מן השורה"

"חייבת לציין שלאורך כל התקופה אשר עבדתי מול מאיה ועדיי עובדת, אני נהנת מהשירות שלה, הדיוק שלה, הזריזות והמענה לכל בקשה ובעיקר השגעונות שלי "

גבריאל איש צוות

גבריאל בראשית

CEO - מנכ"ל שירותי דיגיטל INTERBUZZ

"המענה המיידי והשירות ראוי לכל הערכה"

"אחד האנשים חדורי מטרה שיש כיום בשוק הישראלי. אצל גבריאל הכל מתנהל בהילוך מהיר וקצב ההתקדמות בולט יתרה מכולם, נהנה לקבל שירות בכל חודש מחדש"

ארתור - מנהל פיתוח ומסחר

ארתור חזנסקי

מנהל פיתוח אתרי מסחר ECOMMERCE

"אחד האנשים הנחמדים והחכמים פגשתי"

"איש נחמד עם המון סבלנות ומעל הכל – ביצועיסט מדרגה ראשונה. גם שלפעמים הבקשות שלי היו מוגזמות מידי ארתור ידע לסדר את המחשבות שלי ולקחת החלטות נבונות"

מוכנים לצמיחה העסקית שלכם?

מחפשים שירותי דיגיטל שיזניק אתכם גבוהה?

לחץ על הכפתור למטה ותוכל להעבור לשיחת וואצאפ עם נציג

עולם הeCommerce

בעידן שבו הדיגיטל חוגג וממריא למעלה בכל יום מחדש עם התפתחות טכנולוגית מרהיבה, עולם העסקים והמסחר לומד להשתמש בכלים הנכונים כדי לשים את העסק בקידמת הבמה ולהציג את המוצרים שלהם זמינים לרכישה 24/7. עולם ה eCommerce ממשיך לצבור תאוצה במשך השנים, יתרה מכך, הקורונה גרמה לעסקים לקבל את העובדה – להיות נוכח באינטרנט כיום זה חובה.

חנויות איקומרס כהכנסה ראשית

ניתן למצוא לא מעט שמות של יזמים בשוק האיקומרס הישראלי אשר מניבים רווחים מאתרי מסחר וחנויות אינטרנט. קהל הרוכשים באינטרנט בעידן המודרני הוא קהל דומיננטי מאוד, קהל שיודע בדיוק מה הוא מחפש וזה לא מספיק, צריך שתהיה גם חווית שירות המתחילה בגלישה בגוגל או אחת מרשתות החברתיות, ממשיכה באתר העסק עצמו עם חוויית צפיה במוצרים והאלמנטים אשר האתר משלב, והשלב הבא הוא הרכישה אשר מתבצע באתר עצמו או בבית העסק הפיזי באם הוא קיים.

חנויות אינטרנטית בנוסף לחנות הפיזית

חנויות אינטרנט וחנויות מחסר בשוק הישראלי מגלגלים כיום מספרים יפים לכל שוק נתון. הנגישות לרכישה והיעילות המודרנית מעודדים את הקהל הרחב לצבור אמון באינטרנט ובכלים שעולם האינטרנט מציע להם. האמון נבנה גם אצל בעלי עסקים וחנויות פיזיות אשר ממוקמות במרכזי מסחר הפרוסים בישראל. יתרה מזאת, גם בעלי המקצוע אשר מספקים שירותים מקצועיים התחילו לשלב את אלמנט המכירה ישרות מהאתר כל אחד ואת המוצר שהוא מוכר אותו, סוג של שילוב של אתר תדמיתי עם חנות אינטרנטית.

תכנית מגירה לחנות הפיזית

בעלי עסקים מבינים כיום שלכל חנות פיזית  צריך שתהיה "תכנית מגירה ב" לכל מקרה כזה או אחר בו החנות הפיזית לא תהיה רשאית על פי החוק או כל מקרה אחר להיות זמינה לקהל לקוחותיה. המודעות בקרב בעלי העסקים גבר ומי שנהנה מכל החוייה הם קהל הקונים, אשר נהנים מקופונים והנחות אשר ניתן למצוא באתרים עצמם, המחירים הרבה יותר זולים מאשר חנויות הפיזיות – דעה אישית שלנו.

האם סוג המוצר משפיע על פני השוק בו אנחנו פועלים?

יש אין ספור מוצרים שנמכרים במדיה בזירות הגדולות, כמו אתרי מסחר או הרשתות החברתיות. כמו בכל תחום יש מגוון רחב של מוצרים שיש עליהם ביקוש גבוהה, הרבה יותר סחירים ונמכרים ללא קושי, אך מנגד, המחיר שלהם גבוהה ובדרך כלל הרווחים קטנים יותר פר מוצר, בהשוואה לרכישת כמויות גדולות של מוצר אשר הביקוש עליו נמוך יותר. החנות הוירטואלית תורמת המון לאיכות המוצר בכך שעם שימוש נכון של טכניקות עיצוב נכונות, ניתן להציג רושם חיובי ברמת החוויית משתמש אצל המבקרים שלנו בחנות וירטואלית, וכך נוכל ליצור הזדמנות שאולי יבקרו אותנו שוב ושוב, אין ספק, "גם העין קונה".

חברות מזון ענק הבינו כבר מזמן – חנות וירטואלית מוכרת יותר

בישראל, רוב חברות המזון כיום פתחו ערוץ מסחרי דרך האינטרנט, חברות הענק כגון "רמי לוי", "שופרסל" וכדומה מוכרים אין ספור מוצרים בממוצע ליום בכל סניף שיש להם כיום בארץ וכל זה מחנות וירטואלית שניתן לגשת אליה בכל עת ומכל מקום שיש בו אינטרנט. לאחר הרכישת מוצר דרך המובייל או המחשב האישי, ניתן לבקש שיעשו משלוח עד הבית או איסוף בקרבת מקום בסניף הקרוב לבית הלקוח. שיטת המכירה זו קיימת כבר לא מעט זמן, להגיד שזה פרץ והצליח על ההתחלה? ממש לא, גם לנישה הזאת של רשתות המזון הגדולות לקח זמן עד שהצליחו להגיע לטראפיק וכמות לקוחות שמזמינים דרך האתר בצורה שאפשר לתת לה התייחסות רצינית וכדאית בהיבט הכלכלי. חשוב לציין שהתחרות קיימת בכל תחום ובכל נישה, בין אם זה קידום אורגני לחנות וירטואלית שהקמנו או בין אם הפרסום נעשה בשיטת PPC בלבד.

ecommerce-online
בניית חנות וירטואלית

בעידן הדיגיטלי יותר ויותר עסקאות עוברות לאינטרנט, ובהתאמה בעלי עסקים מרחיבים את נתיבי המכירה שלהם לפלטפורמה זו. כמובן, מכירות פרונטליות וטלפוניות עוד מתקיימות ולא

קרא עוד »

מעונינים לעבור לבית העסק?

שירותי קידום אתרים בגוגל מנבחרת INTERBUZZ הבית לעסקים בישראל