שירותי קידום אתרים

שירותי קידום אתרים נועד למי שיש כבר אתר אינטרנט פעיל והוא מעוניין לקדם אותו באחד מערוצי הפרסום או במספר ערוצים במקביל. ניתן לקדם במנועי החיפוש כגון: Google, Bing, Yandex, Yahoo, ועוד. במנועי החיפוש בGoogle ניתן לקדם את האתר האינטרנט במספר אפשרויות, הבולטים מביניהם זה קידום ממומן ( PPC) או קידום אורגני (SEO), לכל אחד מהאפשרויות האלה יש מספר שיטות ויש צורך בידע וניסיון על מנת שנוכל להגיע לתוצאות מהירות ככל האפשר בעלויות הנמוכות ביותר, אחרת זה בור ללא תחתית, הם ניתן ללמוד לקדם בזמן קצר?

כמו בכל תחום ונושא יש צורך בניסיון, כל מקדם מקצועי שמחזיק ברשותו תוצאות מדהימות מניסיונו ב – שירותי קידום אתרים, עבר מסע ארוך של למידה, ניסוי וטעייה, אנליטיקה של שנים רבות. לדעת ולהכיר את הכלים הזמינים למטרות קידום זה לא מספיק בכך, כיום יש לא מעט מידע חינמי כמו סרטונים ביוטיוב שדרכם ניתן ללמוד לא מעט אבל זה בהחלט לא מכפר על ניסיון של שנים ועל הכרת ה"סודות" של המקצוענים בתחום.

קידום אתרים מקצועי - שירותי פרסום:

כיום בשוק העולמי החופשי ברחבי המדיה ניתן למצוא גם כמו שכולנו מכירים – שירותי קידום אתרים. חברות ועסקים מציעים את שירותיהם לקידום האתר ברחבי האינטרנט במגוון ערוצי שיווק ופרסום ובהם: מנועי החיפוש הגדולים בעיקר, רשתות חברתיות, מובייל, אפליקציות ועוד. 

קידום אתרים

איזה שירותי קידום מומלץ לאתרים שברשותי?

הרבה מקדמים יסכימו איתנו שמומלץ לא "לשים את כל הביצים בסל אחד", ליצור סוג של רשת בטחון לתנודות השוק של הנישה בו אנו פועלים לפי סוג עסק ורעיון. אנו ממליצים תמיד ואומרים – שירותי קידום אתרים הוא למקצוענים בלבד 🙂 מי שמשקיע ו"מרביץ עבודה" הוא זה שזוכה ליותר חשיפה! ההשקעה על משך הזמן שבו אנו עושים אנלטיקה בסיסית שכל אתר אינטרנט מחייב לעשות, זה הדחיפה שלנו כמקדמים להגיע למעלה בתוצאות החיפוש ולהיות ראשונים בכל הנתונים, להיות לפני המתחרה באותו תחום ונישה. 

איזה סוג קידום מומלץ אחרי הכל?

אנו ממליצים לשווק במספר ערוצי פרסום במקביל – כמובן שזה המון תלוי בגודל התקציב 🙂 . חשוב לציין תמיד מול הלקוחות שלנו שצריך לבנות משפך שיווקי נכון בהתאם לרעיון אותו הם רוצים ליישם. יש שלבים מקדימים, שלביי ביניים ושלבים מתקדמים של תוך כדי הפרסום. צריך לדעת לדמיין את דרכו של ה"ליד" בתחילתו של מסע ועד סופו. במקביל, אנו חייבים לשמור על מסגרת התקציב שאותו החלטנו ביחד עם הלקוח כמובן ובדרך לתוצאות כלשהן, טובות או רעות. את הנתון הזה אנו מנתחים ו"מריצים" אותו שוב, באם קיבלנו תוצאות טובות בנתוני הפרסום של כמויות קליקים ל – X חשיפה כלשהי, ננסה לעשות אופטומיזציה תוך כדי שמירה על בסיס ההצלחה. במקרה של תוצאות פחות טובות – ננסה לקחת את הטוב שבמעט ולהריץ שוב לאחר נתיחת נתונים והבנה של מה השלב הבא כדי להוציא תוצאה חיובית.

חייב אתר אינטרנט לקידום וחשיפה ברשת?

הרעיון והמטרה הם אלה שמנווטים את את סירת הקידום שאותו בחרנו ליישם. כיום חברתנו בונה דפי נחיתה לעסקים ובהחלט אפשר לומר שניתן לקבל תוצאות מדהימות רק מדף נחיתה מעוצב שממיר את היוזר לליד. החיסרון שבעניין הוא שדף נחיתה לא ניתן לקדם במנועי החיפוש מכיוון שאין מספיק מקום להזין את כל התוכן הדרוש בדף בודד אחד, קידום אתרים SEO בנוי בעיקר על טכני, קישורים ותוכן. הבסיס הזה חייב להתקיים בקידום אורגני לאתרים וביצועי האופטומיזציה באופן יומי או שבועי הוא עמוד התווך של הערוץ אותו אנחנו משווקים ומנסים לגרוף כמה שיותר מיתוג וחשיפה.

צור אתנו קשר עוד היום: