קידום ובניית אתרים מסחריים

בשוק הנוכחי בו ישנה תחרות עזה כמעט בכל ענף, לספק ולמכור מוצר טוב לפעמים זה פשוט לא מספיק. מלבד איכות המוצר, צריך שלקוחות פוטנציאליים ישמעו עליך ועל המוצר שלך וישתכנעו לקנות אותו. לשם כך יש להשקיע בשיווק זמן ומשאבים שבסופו של דבר יניבו תוצאה ויחזירו את ההשקעה. האינטרנט הוא אחת הפלטפורמות המרכזיות לקידום עסקים. נדיר למצוא עסק ללא אתר אינטרנט ועמודים ברשתות החברתיות, ובדרך כלל לעסקים מצליחים יהיה פרופיל אינטרנטי מוצלח, ולא בכדי, לחברות שעוסקות ומעניקות שירותי קידום ובניית אתרים מסחריים יש את כלל הפתרונות לכך.

אתר אינטרנט הוא נכס דיגיטלי:

אתר אינטרנט הוא נכס לכל דבר, ונכס דיגיטלי מוצלח יכול להזרים לעסק שלכם לפחות בעוד כ 30% – 50% לכל הפחות. קידום ובניית אתרים מסחריים הוא תחום מאוד ממוקד וחדור מטרה, ההמלצה שלנו הוא לעבוד מצורה מאורגנת תחת נקיטת פעולות בסיסיות אשר עוזרות לנו להכין את התשתית הנכונה ליצירת נכס דיגיטלי.

לקידום אתרים יותר

קידום ובניית אתרים – לא עסק פשוט

קידום אתרים הוא מקצוע לכל דבר. יתכן ומלבד הכישורים שמאפשרים לכם להצליח בעבודה שלכם אתם גם אשפי אינטרנט שמסוגלים לייצר לבד את האסטרטגיה שתזניק את האתר שלכם. אך גם אם אין לכם הבנה עמוקה בתחום, הכל בסדר: בדיוק בשביל זה קיימות חברות לקידום אתרים, כמו InterBuzz. חברות לקידום ובניית אתרים ילוו אתכם בתהליך בניית האתר, ביסוסו וקידומו וייצרו לעסק שלכם פרופיל אינטרנטי מקצועי שישווק את העסק שלכם ויגדיל את ההכנסות שלכם. 

שלבים ראשוניים בבניית וקידום אתרים מסחריים

 

  • מחקר אודות מילות מפתח: עליכם למצוא את מילות המפתח הפופולאריות והרלוונטיות לנישה שלכם ולשלב אותן בתוכן של האתר שלכם. אם התוכן שלכם מכיל מילות חיפוש פופולאריות ישנו סיכוי גדול יותר שהאתר שלכם יעלה במיקום מוצלח בחיפוש בגוגל או מנועי חיפוש אחרים. בד בבד כדאי לוודא שמילות החיפוש משולבות בטקסט באופן טבעי ואלגנטי, והשתוכן לא רק נראה כמו גיבוב של מילות מפתח. לחברות לקידום אתרים ישנם כלים שמאפשרים מחקר איכותי אודות מילות מפתח.
  • תכנון ההיררכיה של האתר:  היררכיה של האתר היא האל"ף-בי"ת, ובוני אתרים משקיעים שעות בבניית היררכיה ברורה ופשוטה לשימוש, שכן הרבה פעמים אתרי אינטרנט שיש בהם תוכן איכותי ופוטנציאל רב נכשלים דווקא בעניין ההיררכיה, דבר המשפיע על הטראפיק באתר שלהם.
  • עיצוב האתר: עיצוב אלגנטי ונעים לעין הוא אולי הנדבך החשוב ביותר בבניית וקידום אתרים. העיצוב בא לידי ביטוי בפונט, תמונות, וידאו, צבעים ועוד, ומשפיע באופן ניכר על נכונותו של הגולש להישאר באתר שלכם ולהמשיך לגלוש בו – וכשמשתמשים נשארים באתר זמן רב מנועי החיפוש (ובראשם גוגל) מודעים לכך ומקדמים את האתר, שכן זהו מדד רלוונטיות.

 

 

קידום ובניית אתרי מכירה | ecommerce | השאר \י פרטים כאן:

מהם השירותים שהמציעות חברות לקידום ובניית אתרים?

  • כתיבת תוכן: כתיבת תוכן איכותי הוא מאבני היסוד בקידום ובניית אתרים מסחריים, ותוכן טוב לא בא בקלות. התוכן באתר שלכם צריך להיות מותאם לאינטרנט – כלומר, קצר, מעניין ומוכוון מסר. בנוסף לכך על התוכן להיות מוכוון מנועי חיפוש ולהכיל מילות מפתח רלוונטיות. לכן מומלץ להיעזר בשירותו של כותב תוכן מקצועי שיעביר את התוכן בצורה מעניינת ויוודא שהוא לא מכיל שגיאות כתיב ותחביר.
  • קניית קישורים: חברות לקידום אתרים מסייעות בקניית והפצת קישורים. קניית קישורים מסייעת לאתר שלכם בשני מישורים. הראשון, דירוג האתר בגוגל: גוגל מזהה כשאתרים מקשרים לאתר שלכם ורואה את הדבר כהמלצות ומקפיץ אותו בחיפוש. המישור השני הוא טראפיק: אם הקישור ממוקם בעמוד בעל הרבה צפיות שקשור לנישה שלכם, גולשים ילחצו עליו ויכנסו לאתר שלכם. כמובן, כשאתם קונים קישורים לאתר שלכם כדאי לוודא שמדובר בקישורים איכותיים, ומסיבה זו מומלץ להיעזר בחברות לקידום אתרים שמתמחות בנושא.
  • פרסום ממומן בגוגל: פרסום ממומן בגוגל הוא מכלי השיווק האטרקטיביים והיעילים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי, והוא הדרך המהירה של לקוחות להגיע לאתר האינטרנט שלכם ולהיחשף לתוכן שלכם ולמוצרים שאתם מוכרים. ישנם אפיקים רבים לפרסום ממומן בגוגל, וחברות לקידום אתרים יסייעו לכם לבחור את האפשרויות המתאימות ביותר לקידום האתר שלכם.
  • בניית חנות וירטואלית: בסופו של דבר המטרה של האתר שלכם היא לקדם את העסק על מנת שתוכלו להרוויח כסף. אם המוצר שלכם מתאים לפורמט, הקמה ובנייה של חנות וירטואלית באתר שלכם תקדם את המכירות של המוצר שלכם ותהפוך את הליך הרכישה לנוח יותר עבור הלקוחות.

 

חלק מהדברים האמורים תוכלו לעשות לבד, אך אם אתם לא מתמחים בקידום אתרים באינטרנט, InterBuzz ילוו אתכם ויעשו את ההבדל בין אתר טוב למצוין. 

אנחנו מקימים יחד מעצמת סטארטאפ - להשארת פרטים להצטרפות לענף: