פרסום ממומן בגוגל

אחת הדרכים האפקטיביות והיעילות ביותר לקידום אתרי אינטרנט היא פרסום ממומן בגוגל. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר, והוא השער של רוב הגולשים לאינטרנט. מסיבה זו, אם האתר שלכם מקבל מיקום טוב בחיפוש בגוגל הדבר יגדיל את הטראפיק שלו, ופרסום ממומן בגוגל היא אחת הדרכים לעשות זאת. ישנם אפיקים רבים לפרסום ממומן בגוגל, ואם אתם מעוניינים להריץ קמפיין נרחב שיחולל שינוי משמעותי בטראפיק של האתר שלכם, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית לקידום אתרים כגון InterBuzz. במדריך זה נסביר על פרסום ממומן בגוגל, על יתרונותיו ועל האפשרויות העומדות בפניכם. 

שירותי קידום ממון בגוגל - ניהול מלא של הקמפיין:

אז מה זה בדיוק פרסום ממומן בגוגל?

מדובר למעשה בפרסומות המופיעות בשאילתות חיפוש בנושאים רלוונטיים למודעות שלכם. מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לכם למשוך טראפיק של לקוחות פוטנציאלים באמצעות פרסום מודעות, כאשר הפרסום הממומן עובד לפי שיטת תשלום פר כניסה – אתם משלמים על המודעה לפי כמות האנשים שלחצו עליה ונכנסו. המשמעות היא שאתם משלמים לגוגל לפי תוצאות, מה שנותן לגוגל תמריץ להקפיץ את המודעות שלכם.

כיצד עובדת מערכת הפרסום של גוגל?

בדומה למערכות פרסום אחרות, מערכת הפרסום של גוגל עובדת כמו מכרז בין מפרסמים (שזה אתם ואחרים) כשהמוצר שעולה במכרז הוא מילות המפתח. כשגולשים מחפשים דבר מה בגוגל, גוגל בודקת מיהם המפרסמים שהגדירו מראש מילות מפתח שנמצאות בשאילתת החיפוש, והמפרסמים שמוכנים לשלם את הסכום הרב ביותר עבור הקלקה פוטנציאלית עשויים לקבל את המיקום הטוב ביותר בסדר הצגת המודעות. פקטור נוסף המשפיע על סדר המודעות הוא מידת הרלוונטיות: ככל שמילות המפתח שהגדרתם דומות יותר לשאילתת החיפוש, כך המודעה שלכם רלוונטית יותר ועשויה להיות מוצגה במקום גבוה יותר בסדר המודעות.

שירותי PPC עם SEO תחת קורת גג אחת:

יתרונות הפרסום הממומן בגוגל:

  • קלות תפעול באופן יחסי: יחסית לאפיקי שיווק אחרים, פרסום בגוגל לא מצריך ידע טכני יוצא מן הכלל כדי להגיע לתוצאות. מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לכם בקלות לעקוב אחרי הקמפיין שלכם ולבדוק כמה כסף אתם משקיעים בכך וכמה טראפיק הפרסום מביא לאתר. כמובן, היעזרות בחברות לקידום אתרים כמו InterBuzz תאפשר לכם להשתפר עוד יותר ולחסוך בזמן ועלויות.
  • הגברת מודעות לעסק שלכם: גם אם גולש לא נכנס למודעה שלכם, עצם העובדה שמודעה של העסק שלכם הופיעה בראש רשימת החיפוש מקבעת את המודעות של העסק שלכם ואת הנראות שלו. הגברת המודעות היא פן פסיכולוגי נוסף בשיווק, שמסייע בהפיכת גולשים ללקוחות גם אם לא נכנסו בהתחלה למודעה שלכם.
  • גמישות: מערכת הפרסום בגוגל היא גמישה ומרובת אפשרויות. הגמישות הזו מאפשרת למשווקים להתאים את הפרסום בדיוק לצרכי העסק שלכם ולמצות את ההשקעה עד תום. הגמישות באה לידי ביטוי בהגדרת מילות מפתח, כך שתוכלו להגדיר מילות מפתח מדויקות או חלקיות; במיקוד קהל היעד, כך שתוכלו להתאים את הקהל שיראה את הפרסום שלכם לפי מין, גיל, אזור גאוגרפי ואף תחומי עניין ועוד.
  • שימוש בפלטפורמות נוספות של גוגל: כידוע, מלבד מנוע החיפוש לגוגל יש פלטפורמות גדולות נוספות כגון ג'ימייל, יוטיוב ועוד. בעזרת הפרסום הממומן בגוגל תוכלו לפרסם גם בפלטפורמות אלה. 
  • רימרקטינג: פיצ'ר נהדר שגוגל מספקת במערכת הפרסום שלה הוא שיווק ללקוחות שכבר ביקרו באתר שלכם, מתוך הנחה שאם הם נכנסו כבר לאתר הם כנראה מתעניינים בתחום, ובסבירות גבוהה יותר יכנסו שוב וירכשו מהעסק. המערכת מאפשרת לכם לעקוב אחרי מי שנכנס לאתר שלכם ולהתאים את המודעות שיופיעו לו על בסיס הדף בו הוא ביקר.
   

AdRank – סלקטור המודעות של גוגל

AdRank הוא הפרמטר המכריע אם המודעה שלכם תוצג בשאילתת חיפוש מסוימת או לא. ככל שה-AdRank שלכם גבוה יותר, כך המודעה שלכם תוצג בפני יותר גולשים ותמשוך יותר טראפיק. ישנם שני פרמטרים שמשפיעים על ה-AdRank שלכם:

  • מחיר עבור הקלקה: כמה כסף אתם מוכנים לשלם עבור כל הקלקה. מטבע הדברים, ככל שאתם מוכנים לשלם יותר כסף עבור כל הקלקה הAdRank שלכם יהיה גבוה יותר והמודעה שלכם תנצח במכרז מודעות אחרות. 
  • איכות המודעה: כמה המודעה שלכם רלוונטית עבור הגולשים, לפי שיעורי הקלקה, התאמת מילות חיפוש, איכות עמוד הנחיתה ועוד.

 

חברות לקידום אתרים כגון InterBuzz יסייעו למודעות שלכם לקבל AdRank גבוה וכך לכבוש את ראש סדר המודעות בשאילתות רלוונטיות לנישה שלכם.

קידום אתרים ב - Google