דפי נחיתה לעסקים

דפי נחיתה לעסקים בפורמט מקצועי עם תוצאות שממריצות את המכירות למעלה! מעל 12 שנות של ניסיון ולקוחות ממליצים – שירות אמין ומקצועי עם מטרה להצליח! הצטרפו לקהל לקוחותינו הרחב ותהנו משירות מצויין 🙂

דפי נחיתה מתקדמים לעסקים:

1 %
חשיפה מיידית

דפי נחיתה עם יעוד לעסקים שרוצים לקבל חשיפה מיידית, תוצאה מהרגע לרגע והמרת הליד מתבצעת ישירות לאימייל שלך.

1 %
תקציב

ברוב המפוייקטים המצריכים דף נחיתה, המטרה הוא קידום ישיר של הדף מה שדורש חצי מהתקציב לעומת אתר תדמיתי.

1 %
נוכחות במדיה

ברוב המקרים דפי נחיתה לעסקים מיועדים למגוון שיטות שיווק ובערוצי המדיה השונים.

לבנות דף נחיתה לעסק

בשביל מה צריך דף נחיתה?

שיווק דיגיטלי, דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי עם דומיין בנפרד, שנבנה במיוחד עבור קמפיין שיווקי מסויים או רעיון פרסומי ייחודי. זה המתחם בו גולש "נוחת" לאחר שלחץ על קישור בדוא"ל, או מודעות מגוגל, בינג, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או מקומות דומים באינטרנט. שלא כמו דפי אינטרנט שלרוב בנויים עם הרבה דפים שגורשים עבודת שיווק שונה לחלוטין, יש יעדים רבים אשר מעודדים חקרפנימי וחיצוני. דפי נחיתה מעוצבים למטרה אחת והיא הנעה לפעולה(או בקיצור CTA). המוקד הזה הוא שהופך את דפי הנחיתה לאופציה הטובה ביותר להגדלת שיעורי ההמרות של מסעות הפרסום השיווקיים שלך ולהפחתת עלות רכישת קמפיינים פרסומיים או מכירתיים.

לנציג מטעמנו בנושא הקמה ועיצוב דף נחיתה יש ללחוץ על הכותרת מעל.

מה היתרונות של דפי נחיתה?

עבור המון משווקים ופרילנסרים, דף נחיתה הוא נושא לא שגרתי. כל הרעיון של ההתאמה של דף הנחיתה למטרה שלשמה היא נוצרה צריך מיומנות וניסיון עבור זה. למרות שהמושג של דף נחיתה נראה די פשוט – זה כל עמוד עצמאי הנפרד לחלוטין מהאתר שלך ומטרתו לייצר לידים או להביא תנועה לדפים אחרים מסויימים באתר שלך, החשיבה מאחורי הרעיון יכולה להיות מורכבת יותר.

עם זאת, העניין בדפי נחיתה הוא שהם יכולים להיות כלי שיווקי רב עוצמתי כשאתה משתמש בו נכון ומדוייק. עבור קמפיינים של PPC, הכלי הזה יכול להניב פירות משגשים מאוד, לפעמים דבר כה מזערי כמו דף נחיתה יכול לעשות את ההבדל המשמעותי הניקר. הוא מוביל לפיטוי של אנשים להרשם לניוזלטר בדוא"ל ואפילו קידום מוצרים חדשים או השקות עסקיות, דפי הנחיתה יכולים להיות הנשק הסודי שלך.

 

בשביל מה צריך דף נחיתה?

בשנים האחרונות, דפי הנחיתה הפכו לכלי פרסומי מבוקש ויעיל עבור עסקים רבים, אשר מעוניינים למצות את פוטנציאל הקידום העסקי שלהם באינטרנט. אז מהם דפי נחיתה, איך הם עובדים ומה היתרונות הייחודיים שלהם ככלי שיווקי?

מהם דפי נחיתה?

דפי נחיתה, הם למעשה דפי אינטרנט בודדים, שבהם "נוחתים" גולשים אשר חיפשו שירות, מוצר או עסק מסוימים וע"י לחיצה על לינק רלוונטי, נחתו בדף פרסומי מותאם. בשונה מקישור לאתר אינטרנט, דף נחיתה הוא דף אינטרנטי בודד שמופיעים בו תכנים פרסומיים ממוקדים – ומטרתו העיקרית היא לאפשר לגולש שלכם לקבל את מלוא האינפורמציה כדי ללקוח פוטנציאלי ממשי.

כיצד גולשים מגיעים אל דף הנחיתה?

בדרך כלל גולשים יגיעו לדפי נחיתה דרך לחיצה על קישורים שהופיעו במאמרי תוכן רלוונטיים למוצר או לשירות בו הם מעוניינים, ע"י לחיצה על באנרים של פרסומות, או דרך פרסומים שהופיעו בAds  Google.

לנציג מטעמנו בנושא הקמה ועיצוב דף נחיתה יש ללחוץ על הכותרת מעל.

האסטרטגיה מאחורי דף נחיתה

דפי נחיתה מאפשרים "מגע מידי" של הגולש עם העסק שלכם, במינימום זמן ובמינימום אינפורמציה. דפי נחיתה טובים, יתאימו את העיצוב שלהם למטרה או מסר ממוקדים, ידגישו את הפרטים החשובים בהתאם לחיפוש הגולש וחשוב מכל, יאפשרו יצירת קשר מידית עם העסק שלכם ואף את השלמת רכישת המוצר או השירות.

לכן, במידה ועסק מציע מגוון רחב של שירותים או מוצרים, מומלץ שיפרסם מספר דפי נחיתה, כשכל אחד מדפי הנחיתה מוקדש לפרסום השירות המסוים ומעוצב בהתאם לשוני. כדאי לציין שדפי נחיתה לא באים על חשבון אתר האינטרנט של העסק שלכם – מדובר בשתי פלטפורמות שונות במהותן,  אלא מוצעים בנוסף ומרחיבים את תשתית המידע עבור הלקוחות שלכם.

היתרונות של דפי נחיתה?!

היתרון הברור ביותר ביצירת דפי נחיתה לעסקים הוא המיידיות. מחקרים שבחנו את הרגלי הגלישה בימנו, הראו כי גולש לא יתעכב בממוצע יותר משתי שניות על אתר, או פרסומת שלא יסקרנו אותו ויתנו לו את המענה המיידי. 

העובדה שדפי נחיתה לא דורשים שום פעולה אקטיבית של הגולש להשגת האינפורמציה הדרושה לו, היא יתרון ברור לעומת אתר אינטרנט, וזאת בנוסף לחוויית הגלישה האטרקטיבית והנעימה לעין שדף נחיתה טוב אמור לספק לגולש.

יתרון נוסף הוא שדף נחיתה מזמין את הגולשים להמשיך להתעניין וליצור קשר עם העסק, ע"י השארת מספר טלפון או כתובת דוא"ל. כך למעשה, נוצר הקשר הראשוני והמיידי עם הלקוח וכמובן שפוטנציאל המכירות של העסק שלכם יעלה בהתאם.

לנציג מטעמנו בנושא הקמה ועיצוב דף נחיתה יש ללחוץ על הכותרת מעל.

דגשים ליצירת דף נחיתה אופטימלי

חשוב שדף נחיתה ימצה את הפוטנציאל השיווקי הן מבחינת הנגשת המוצר ללקוח והן מבחינת פוטנציאל דירוגו בגוגל. מקדמי אתרים מקצועיים, ישלבו בדף נחיתה את הדגשים הבאים:

  • עיצוב ברמה גבוהה ומקצועית, אשר ישקף את איכות המוצר / המותג שלכם ויאפשר ללקוח שלכם לתת בכם אמון.
  • יצירת סקרנות ועניין אצל הלקוח על ידי תוכן מעניין, וויזואליה איכותית למשל, שילוב של תמונות המוצר, מעוצבות ומוצגות באיכות גבוהה ונעימה לעין.
  • דיוק האינפורמציה שתעניין את הלקוח שלכם ותאפשר לו להחליט במהירות, אם ליצור עמכם קשר או להשאיר את פרטיו בדף הנחיתה. חשוב מצד אחד, לא להסתיר מידע רלוונטי ומצד שני, לא להעמיס במידע. ניתן לצרף קישור לאתר המלא, מדף הנחיתה עצמו. 
  • מתן האפשרות ללקוח להשאיר טלפון ליצירת קשר עמו, או לאפשר הרשמה לניוזלטר.
  • דגש על קידום במנוע החיפוש, ע"י שילוב מספר פרמטרים בדף הנחיתה שישפיעו על דירוגו. למשל, זמן טעינה מהיר, שימוש בביטויי מפתח רלוונטיים ושילוב של תוכן איכותי, ששם דגש על אסטרטגיית שיווק מותאמת לקהל היעד של העסק.

שאלות תשובות - דפי נחיתה לעסקים:

שאלה: האם אנחנו בונים דפי נחיתה הכוללים עיצוב מ – 0 או שהלקוח צריך לספק תמונות וכדומה?
תשובה: מומלץ לספק לפחות 5 תמונות המתקשרות לעסק, אנחנו בטוחים שלכל אחד בסמארטפון האישי שלו קיימים הרבה יותר מ5 תמונות שמתייחסות בהקשר כזה או אחר לעסק עצמו.

שאלה: מה דרוש בשביל ליצור דף נחיתה?
תשובה: על מנת שנוכל ליצור דף נחיתה דרוש כתובת דומיין לדוגמא: interbuzz.co.il, שרת אחסון שבו מאחסנים את הקבצים של דף הנחיתה, מעבר לזה יש עבודה שצריך לבצע ברמת הבנייה.

שאלה: מה ההבדל בין דף נחיתה למיני סייט?
תשובה: ההבדל בין דף נחיתה למיני סייט הוא שדף נחיתה נועד לקלוט פרטים של לקוח פוטנציאלי כגון: שם מלא, טלפון וכתובת אימייל, או ל"חזק" עמוד ספציפי באתר הבית (לא נכנס כרגע לפרטים). מיני סייט יכול להכיל כ 5 דפים, אמנם ממוקדים ומתומצתים אך מכילים מידע נרחב יותר אודות השירות או המוצר אתם משווקים.

שאלה: לאיזה מטרות שיווק נועד דף נחיתה?
תשובה: דף נחיתה נועד לקליטת ליד, ניתן לשווק את הדומיין למספר מקומות כגון: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, גוגל ממומן, ווצאפ וכו', דף נחיתה מקצועי וממוקד יכול להביא להמרות בלי סוף.

שאלה: האם ניתן לרכוש את הדף נחיתה בחבילה כוללת יחד עם קידום ממומן?
תשובה: בהחלט, ניתן לרכוש חבילת פרסום גוגל ממומן ובו אתה או את מקבלים את דף הנחיתה בחינם, לקבלת פרטים נוספים צרו קשר ושאלו את הנציג.

שאלה: האם ניתן ליצור דף נחיתה בשיטת "עשה זאת בעצמך"?
תשובה: ניתן ליצור דפים כל אחד ביכולת הביצוע והיצירתיות משלו, השאלה העיקרית מה הלאה? כדי לבנות דפי נחיתה מקצועיים יש להעזר באיש מקצוע עם נסיון רב בתחום ואפילו רק למטרת לקבל עצות.

יש לך שאלה לגביי דפי נחיתה? תשאל אותנו ונענה בהקדם: