אתר תדמיתי או מסחרי - שאלת השאלות:

אחד הדברים שקורונה הביא יחד איתו למעט משבר כלכלי במספר מסויים של שווקים הוא שכל אדם ואזרח, בין הוא בעל עסק קיים או עובד שכיר בחברה מסויימת שיצא לחל"ת, מבין כיום שהמדיה מתעצם וממשיך להתקיים כהרגלו. לכל אחד מאיתנו מגיע הבזק בשלב כל שהוא שהגיע הזמן לבנות אתר תדמיתי או מסחרי וזה כמובן עם מידע שכל אדם מחזיק ברשותו. יש אנשים שיש להם כבר מוצרים קיימים ונמכרים מאוד ואפילו הקהל לקוחות קיים כבר שנים, הבעיה שלא תמיד העסק פתוח או זמין לקהל הלקוחות הקיים והרחב, חכן, אתר אינטרנט תדמיתי או מסחרי עונה לנו על צורך שכזה.

חשבת על הקמת חנות אינטנט מסחרית? עם InterBuzz יש את כלל הפתרונות:

בניית אתר אינטרנט תדמיתי או מסחרי בהתאם למטרות:

אין זהו סוד שלפני שניגשים להחלטה לגביי הסוגיה, יש להגדיר את המטרות שלפני כן – מה אנחנו רוצים לשווק או מה המסר אנחנו רוצים להעביר, האם יש צורך במכירה אונליין או שניתן להתגבר על זה על ידי תחכומים נוספים כדי לא להיות חשופים בפני פריצות ותוכניות זדוניות כלפי האתר. נכון להיום עם איכות המתכנתים והידע הנרחב שקיים בעולם בתחום המחשוב, יש להבין שחובתינו כבוני אתרים או יזמים שמקימים פרוייט לעצמם לקחת בחשבון את מידת הזהירות – לא מעט אתרים נפרצו בתקופה האחרונה וזה שיקול רציני האם להקים אתר חובבני בכוחות אישיים או שכדי בעצם לפנות למומחים מהתחום על מנת שהכל יטקטק כמו שעון ונחסוך בחורי אבטחה מיותרים.

יזם חדש? מה כדאי יותר? אתר תדמיתי או מסחרי:

הרבה אנשים מבינים לאן העולם מתקדם… ניתן לראות בשוק החופשי המון יזמים צעירים מקימים סטארטפים ומנסים את מזלם בעולם תחרותי שכזה. הסיפור כאן הוא לא מה נכון או לא נכון, המטרה לפי דעתנו הוא ליזום תהליך הקמה של אתר שבו תוכלו "לשפוך" את הידע שלכם בתחום והניסיון כמובן. יש אנשים שהם מתמצאים בתחום אחד ונישה מסויימת שבו הם מבינים ויודעים לשווק בצורה הכי יעילה ואיכותית, יש אנשים שמעדיפים אתרי מסחר כדי לנסות לקדם את כלל המוצרים שיש ברשותם אך בתוספת הכח של המדיה האינטרנטי. השאלה שיזימים שואלים את עצמם –  אתר תדמיתי או מסחרי לא בהכרח הנכון אלא במה אני מתמצא הכי טוב?! באיזה פלטפורמה אוכל לבטא עצמי בצורה היעילה ביותר וכמובן שזה יניב לי פרנסה בשנה הראשונה של העסק.

3 דגשים עיקריים לאתר תדמיתי:

  1. אתר תדמיתי הוא אתר שמציג את העסק כחלון ראווה לגולשים באתר האינטרנט, זה יכול להיות בעל מקצוע או כל עסק שמעוניין להציג את שירותיו לקהל הלקוחות הפוטנציאלים ברשת.
  2. אתרי אינטרנט תדמיתיים מוצגים בדרך כלל באור ממוקד יותר מאשר אתרים מסחריים שמציגים היבט רחב יותר כלפיי האתר עצמו, העיצוב, התבניות, חשיבה אסטרטגית, אתר תדמיתי או מסחרי שונים אחד מהשני בתכלית הייסוד.
  3. כל עסק או בעל עסק יכול לבנות וליצור אתר בכוחות עצמו, אמנם התוצאות יהיו בהתאם אך זה בהחלט בר ביצוע בפלטופרמות עם עלויות ואפילו חינמיות.

הזדמנות אחרונה להתקדם קדימה: